عشق آسمانی
عشق آسمانی

عشق آسمانی

تولدم مبارک


شب تولدمه.........
صدای یک پرواز
فرود یک فرشته
آغاز یک معراج
و شروع یک زندگی
” تولدم مبارک “
امروز روز من است و من
تمام دلتنگیهایم را
به جای تو
در آغ وش می کشم
روز تولدمن
روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه
بر این دل بیابان
روز تولد من
گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد
در حیرت من خواب است .......
.
   کسی تولد مرا آیا به خاطرم می آورد
                          برای خاک قلب من گل و شکوفه می خرد؟
                                
    کمی بزرگ میشوم ، تنم جوانه میزند
                                                               فقط دلم یواشکی تو را بهانه می کند
اگرچه با سرودو شعر، دلم پر از چکاوک است
                                        تو خود بگو ، بدون تو تولدم مبارک است؟؟؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 22:17

تولدتون مبارک

خیلی ممنون مرسیییییییییییییییییییییییییی

مریم یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 00:30 http://www.hejabmoghadas1377.blogfa.com

سلام
تولدتون مبارک ان شا الله به تمام آرزوهای خوبتون برسید
ببخشید دیر شد

سلام خیلی ممنون خواهش میکنم
انشاء الله دفعه بعد

مرجان دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 15:44

داداش عرفان میلادت مبارک هر چند دیر شده عمرت با عزت

خیلی ممنون عمر شماهم با عزت

محمد پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 ساعت 10:09

عرفان عزیز میلادت مبارک همیشه لبت خندون باشه و موفق باشی

انشاء الله لب شما هم خندون باشه مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.