عشق آسمانی
عشق آسمانی

عشق آسمانی

یا رضا


یا امام رضا خیلی دلتنگتم میشه بازم بیام بشینم پا ضریحت

گریه کنم.نمیدونم چرا یا براچی گریه کنم؟شاید بخوطر اون مهربونیت

که خیلی راحت میشه حسش کرد؟یا شایدم بخواطر گناهام که باور نمیکنم بخشیدیشون

و من را شرمنده ی خودت کردی؟شایدم بخواطر اون مریضی که دم پنجره فولادت شفا داده بودی؟

نمیدونم؟                                                                                                                                                                                                                                                                                          خیلی دوست دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
گل نرگس جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 23:14 http://golenargesi.blogsky.com/

دلم هوای تو کرده شه خراسانی ..
چه می شود که بیایم حرم به مهمانی...؟
دلم زکثرت زشتی بریده آقاجان...
عنایتی که بیایم، تویی که درمانی....

خاتون جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 12:05 http://bakhtekhabaloodeman. blogsky. com

امام رضا گفتی و کردی کبابم.
انقدددددددددررررررررر دلم هوای مشهد رو کرده.
حال و هواش مرهمه.
قسمت بشه نه یه بار بلکه بارها برین زیارت.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.