عشق آسمانی
عشق آسمانی

عشق آسمانی

سوال وجواب از رسول اکرام

شخصی از پیامر اکرم(ص)پرسید:
1-میخواهم دانا ترین مردم باشم   فرمود:از خدا بترس
2-ازخالصان درگاه خدا باشم   فرمود:شب وروز قران بخوان
3- همیشه دل من روشن باشد  فرمود:مرگ را فراموش مکن
4-همیشه در رحمت حق باشم   فرمود:با خلق خدانیکی کن
5-از دشمن به من افتی نرسد  فرمود:توکل بر خدا کن
6-در چشم مردم خوار نباشم  فرمود:پرهیز کار باش
7-عمرمن طولانی باشد   فرمود:صله رحم کن
8-روزی من وسیع باشد  فرمود:همیشه با وضو باش
9-به اتش دوزخ نسوزم  فرمود: چشم وزبان خود را ببند
10-بدانم گناهانم به چه ریخته میشود   فرمود:به تضرع وتوبه به حال بیچارگی
11-سنگین ترین مردم باشم   فرمود:از کسی چیزی نخواه
12-پرده ی عصمتم دریده نشود   فرمود:پرده کس را ندران
13-گورم تنگ نباشد   فرمود:مداومت کن به خواندن سوره ی تبارک
14-فردای قیامت ایمن باشم   فرمود:میان شام و خفتن بذکر خدا مشغول باش
15-از خاصان باشم   فرمود:در کار ها راستی و درستی پیشه کن
16- در نامه ی من گناه نباشد  فرمود:به پدر ومادر نیکی کن
17-برای من عذاب قبر باشد  فرمود:جامه ی خودرا پاک نگه دار
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.